Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Пангелова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Пангелова Н. Є. 
Спортивний стиль життя та його значення для гармонійного розвитку особистості дошкільника / Н. Є. Пангелова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 114-116. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наголошено, що сучасний стан фізичного виховання дітей дошкільного віку характеризується недостатньою ефективністю. Зазначено, що традиційні форми і методи не забезпечують формування здорової і гармонійно розвинутої особистості. Оптимізація процесу фізичного виховання дошкільників можлива на основі конверсії високих технологій спортивної підготовки і відповідного програмного забезпечення.

Рассмотрено современное состояние физического воспитания детей дошкольного возраста, которое характеризуется недостаточной эффективностью. Отмечено что, традиционные формы и методы не обеспечивают формирование здоровой и гармонически развитой личности. Оптимизация процесса физического воспитания дошкольников возможна на основе конверсии высоких технологий спортивной подготовке и соответствующего программного обеспечения.

The modern state of physical education of children of preschool age is characterized by insufficient efficiency. Traditional forms and methods do not provide forming of healthy and harmoniously developed personality. In opinion of researchers the optimization of process of physical education of under-fives is possible on the basis of conversion of high technologies of sporting preparation and proper software.


Ключ. слова: спортивний стиль життя, фізичне виховання дошкільників
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пангелова Н.  
Формування оптимальної рухової активності дітей 5 - 6 років у процесі проведення фізкультурних занять у природному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Пангелова // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 144-145. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Зазначено, що оптимальна рухова активність - необхідна умова своєчасного й гармонійного розвитку як фізичної, так і психічної сфери дитини. Одним з напрямків формування рухового режиму може бути проведення занять фізичними вправами за природних умов (у лісі, на лузі, біля ріки). Подано рекомендації з організації й методики проведення таких занять.

Определено, что оптимальная двигательная активность - необходимое условие своевременного и гармоничного развития как физической, так и психической сферы ребенка. Одним из направлений формирования двигательного режима может быть проведение занятий физическими упражнениями в природных условиях (в лесу, на лугу, у реки). Даны рекомендации по организации и методике проведения таких занятий.

Optimum physical activity is the necessary condition for due and harmonions development of children physical and mental sphere. One of the directions for establishment of motor regime are performance of physical exercises under natural conditions (in the forest, at the river, etc.). Recommendations on organization and methods of conducting these sessions are presented.


Ключ. слова: рухова активність, діти, природне середовище
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пангелова Н. Є. 
Педагогічна практика студентів факультету фізичного виховання : Навч.-метод. посіб. для студ. пед. ін-тів / Н. Є. Пангелова, І. Г. Петренко, М. Т. Данилко, В. В. Троценко. - К. : Оріяни, 2003. - 127 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито завдання, зміст, форми та методи організації діяльності студентів факультету фізичної культури у період педагогічної практики. Висвітлено питання професійної підготовки студентів до педагогічної практики у загальноосвітніх школах, дитячих оздоровчих центрах, у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації. Наведено перелік документів планування та звітності з різних видів педагогічних практик, а також рекомендації щодо їх складання, планування навчально-виховної роботи на уроках фізичної культури, описано методику контролю.

Раскрыты задания, содержание, формы и методы организации деятельности студентов факультета физической культуры в период педагогической практики. Освещены вопросы профессиональной подготовки студентов к педагогической практике в общеобразовательных школах, детских оздоровительных центрах, в высших учебных заведениях І - ІІ уровней аккредитации. Приведены перечень документов планирования и отчетности с различных видов педагогических практик, а также рекомендации по их составлению, с планирования учебно-воспитательной работы на уроках физической культуры, описана методика контроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30-266.5я73-1 + Ч481.266.69я73

Шифр НБУВ: ВА635985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пангелова Н. Е. 
Методика сопряженного развития физических способностей и обучение технике легкоатлетических упражнений учащихся среднего школьного возраста / Н. Е. Пангелова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 334-340. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розроблена методика поєднаного виховання фізичних здібностей і навчання легкоатлетичних вправ учнів середнього шкільного віку дозволить досягти найбільшої ефективності навчального та навчально-тренувального процесів.

Разработанная методика сопряженного воспитания физических способностей и обучения легкоатлетическим упражнениям учащихся среднего школьного возраста позволит достичь наибольшей эффективности учебного и учебно-тренировочного процессов.

The methods of simultaneous development of physical abilities and instruction in track-and-field athletics technique exercises for middle-aged schoolchildren is worked out. The results of the pedagogical experiment show the sensible use of this method.


Ключ. слова: сопряженный тренировочный эффект, физические способности, обучение технике движений
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.111.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Круцевич Т. Ю. 
Зміст і засоби програми інтегрованого розвитку рухових та моральних якостей дітей старшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання / Т. Ю. Круцевич, Н. Є. Пангелова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 157-162. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що питання морального розвитку дітей дошкільного віку в процесі фізичного виховання залишається ще недостатньо дослідженим, що обумовлює актуальність, соціальну та педагогічну значущість проблеми. Завдання роботи - розробка змісту й засобів програми інтегрованого розвитку рухових і моральних якостей дітей 5 і 6-річного віку в процесі фізичного виховання. До програми увійшли як традиційні засоби фізичного виховання, так і елементи інноваційних педагогічних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Круцевич Т. Ю. 
Історія розвитку фізичної рекреації : навч. посіб. / Т. Ю. Круцевич, Н. Є. Пангелова, С. Б. Пангелов. - К. : Академвидав, 2013. - 159 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. [158]-159 - укp.

Проаналізовано наукові основи фізичної рекреації в сучасній системі фізичного виховання. Охарактеризовано розвиток форм активного дозвілля у ранніх суспільствах. Висвітлено чинники розвитку, форми та зміст рекреаційного руху у період Нового і Новітнього часу. Розглянуто ознаки, функції і зміст рекреаційної діяльності у Новітній час.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Куйбіда В. 
Організація туристсько-краєзнавчої роботи / В. Куйбіда, Н. Пангелова // Рідна шк.. - 2008. - № 10. - С. 55-57. - укp.

Зважаючи на те, що цілісний процес формування особистості студента не може вважатися повноцінним без його виховання в системі туристсько-краєзнавчої діяльності, виховання через природу, культуру та в контексті Болонського процесу, який передбачає перехід до моноспеціальностей, запропоновано у змісті та структурі професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури, географії, біології, історії та філології ввести спеціалізації за вибором відповідно: "Організація спортивно-оздоровчого туризму", "Організація туристсько-краєзнавчої роботи", "Організація еколого-краєзнавчої роботи", "Організація музейно-етнографічної роботи". Висвітлено діяльність Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди щодо покращання туристсько-краєзнавчої роботи, зокрема шляхом створення навчально-методичної лабораторії "Педагогічні основи оздоровчо-спортивної туристської і краєзнавчої роботи", розробку та впровадження навчально-методичного комплексу з професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання за спеціалізацією "Організація краєзнавчо-туристичної роботи", співпрацю університету з Національним історико-етнографічним заповідником "Переяслав", Канівською ГЕС, Бучацьким лісництвом Канівського держлісгоспу. Акцентовано увагу на ряді міжнародних проектів у галузі краєзнавства та екології спільно з науковцями Канади, Польщі, Угорщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.385.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пангелова Н. 
Аналіз сучасних здоров'язберігаючих технологій у дошкільних закладах Росії / Н. Пангелова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23. - С. 171-174. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено особливості та характерні риси освітніх програм дошкільних закладів Росії в галузі фізичної культури. Детально розглянуто комплексні програми "Детство", "Радуга", "Истоки", "Здоровье", "Здоровый дошкольник", а також парціальні (оздоровчі, спеціалізовані) "Старт", оздоровчо-розвивальну програму "Са-Фи-Дансе", програму олімпійської освіти дошкільників "Путешествие в Олимпию", які впроваджено в освітній процес дошкільних закладів поряд з комплексними у зв'язку зі збільшенням психоемоційного та інтелектуального навантаження дітей і погіршення їхнього здоров'я.

Освещены особенности и характерные черты образовательных программ дошкольных учреждений России в области физической культуры. Детально рассмотрены комплексные программы "Детство", "Радуга", "Истоки", "Здоровье", "Здоровый дошкольник", а также парциальные (оздоровительные, специализированные) "Старт", оздоровительно-развивающая программа "Са-Фи-Данс", программа олимпийского образования дошкольников "Путешествие в Олимпию", которые внедрены в образовательный процесс дошкольных учреждений наряду с комплексными в связи с увеличением психоэмоциональной и интеллектуальной нагрузки детей и ухудшения их здоровья.

The article outlines the peculiarities and some features of educational programmers of pre-school establishments of Russia in the sphere of physical culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.2 + Ч414(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пангелова Н. Є. 
Теоретико-методичні засади формування гармонійно розвиненої особистості дитини дошкільного віку в процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Н. Є. Пангелова; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2014. - 39 c. - укp.

Розроблено концепцію та модель формування гармонійно розвиненої особистості дошкільнят різних вікових груп засобами фізичного виховання. Аналіз сучасного стану фізкультурно-оздоровчої роботи у ДНЗ свідчить про необхідність модернізації змісту першої ланки освіти, що виступає підгрунтям для формування гармонійно розвиненої особистості дошкільника. Для визначення ефективності чинних програм навчання і виховання у ДНЗ досліджено дошкільнят 4 - 6 р. Критеріями ефективності впливу цих програм визначено показники фізичного розвитку, функціонального стану, фізичної підготовленості, пізнавальних процесів і компонентів морального розвитку. З'ясовано, що у переважній більшості рівень розвитку всіх досліджуваних параметрів нижче середнього, що свідчить про низьку ефективність чинних програм у контексті сприяння формування гармонійно розвиненої особистості дошкільника. Обгрунтовано структуру концепції формування гармонійно розвиненої особистості дитини дошкільного віку. За допомогою експериментального дослідження підтверджено ефективність запропонованої технології формування гармонійно розвиненої особистості дошкільнят засобами фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пангелова Н. 
Організована рухова активність як чинник своєчасного морального розвитку особистості дошкільників 5 - 6 років / Н. Пангелова, О. Красов // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27. - С. 199-203. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено ознаки організованої рухової активності як провідного типу діяльності у формуванні моральних якостей особистості дітей 5 - 6 років. Також визначено рівні морального розвитку дошкільників і методи морального виховання в процесі занять фізичними вправами. На основі вивчення та аналізу літератури з проблематики дослідження зроблено припущення про те, що саме в процесі взаємодії у педагогічній системі «дитина - педагог - дитячий колектив» під час занять фізичними вправами, іграми, спортом і туризмом переважно формуються і розвиваються морально-вольові якості.

Определены признаки организованной двигательной активности как ведущего типа деятельности в формировании моральных качеств личности детей 5 - 6 лет. Также определены уровни морального развития дошкольников и методы морального воспитания в процессе занятий физическими упражнениями. На основе изучения и анализа литературы по проблематике исследования сделано предположение о том, что именно в процессе взаимодействия в педагогической системе «ребенок - педагог - детский коллектив» во время занятий физическими упражнениями, играми, спортом и туризмом преимущественно формируются и развиваются морально-волевые качества.

In the article certain sign of the organized motive activity as leading type of activity in forming of moral qualities of personality of children 5-6 years. The levels of moral development of under-fives and methods of moral education are also certain in the process of employments by physical exercises.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пангелова Н. 
Вплив фізкультурно-оздоровчих занять з елементами катання на роликових ковзанах на морфофункціональний стан учнів 5 - 6 класів / Н. Пангелова, С. Власова // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2018. - № 5. - С. 11-16. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.29 + Ч510.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Пангелова Н. 
Соціально-економічні умови розвитку форм активного дозвілля в країнах Сходу в епоху Середньовіччя / Н. Пангелова, Т. Круцевич // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2019. - № 3. - С. 29-36. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Усебічний аналіз наукової й науково-методичної літератури вітчизняних та зарубіжних авторів надає підстави стверджувати, що проблеми фізичної рекреації й оздоровчої фізичної культури були предметом значної кількості досліджень. Визначено, що фізична рекреація є частиною фізичної культури суспільства, може розглядатися як окремий напрям фізкультурної діяльності й водночас як складова частина системи фізичного виховання різних груп населення. Фізична рекреація має специфічні функції, мету, завдання, основні ознаки, чинники розвитку, засоби та організаційні форми. Водночас, що стосується досліджень проблеми історичного розвитку фізичної рекреації, а саме визначення передумов її виникнення й закономірностей розвитку як сегменту активного дозвілля людини в різні суспільно-економічні формації (у тому числі феодальної), то такі дослідження практично відсутні. Мета роботи - визначити та розкрити чинники впливу на розвиток рекреаційних форм фізичної культури в країнах Сходу в середні віки (середина V - середина XVII ст.). У процесі дослідження використано такі методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; метод системного аналізу; хронологічний, історико-логічний, описовий; компаративний методи. Рекреаційні форми фізичної культури в епоху феодалізму розвивалися під впливом релігійних, політичних, соціально-економічних чинників. У найбільш розвинених народів середньовічної Азії (Індія, Китай, Японія) елементи феодального суспільства виникли раніше, ніж у Європі, та мали певні відмінності. На відміну від християнства, релігії, які панували в цих регіонах, не заперечували фізичної культури, а навіть активно впливали на її практичні оздоровчі системи (буддизм сприяв розвитку хатха-йоги). Історичне значення форм активного дозвілля в Азії полягає в тому, що їх раціональна сутність відігравала роль суспільного саморегулювання, що відрізняло їх від європейської фізичної культури рекреативного спрямування. Висновки: різноманітні суспільні потреби цього періоду, умови, місцеві традиції сприяли різноманітності форм дозвілля й фізичної культури, які диференціюються за соціальними ознаками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(5)3/5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теорія і методика фізичного виховання : [підруч. для студентів ВНЗ фіз. виховання і спорту] : у 2 т. Т. 2. Методика фізичного виховання різних груп населення / Т. Ю. Круцевич, Н. Є. Пангелова, О. Д. Кривчикова, В. П. Семененко, Ю. Ф. Курамшин, Т. В. Імас, С. В. Трачук, О. Ю. Марченко, Г. Г. Смоліус, Е. С. Вільчковський, О. В. Давиденко, Р. В. Чудна, С. М. Іващенко, Л. І. Кузнецова, Л. П. Долженко, О. С. Холодова, Т. В. Павлова, О. М. Ольховий, Л. Я. Іващенко, О. Л. Благій, М. М. Саїнчук, М. М. Булатова, О. В. Андрєєва; ред.: Т. Ю. Круцевич. - 3-тє вид., без змін. - Київ : Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України : Олімп. літ., 2018. - 446, [1] c. - Бібліогр.: с. 440-[447] - укp.

Викладено сучасні погляди на трактування основних положень теорії та методики фізичного виховання (ФВ). Розглянуто основи методики ФВ різних груп населення - від дітей дошкільного віку до дорослих. Наведено критерії диференціації школярів за рівнем здоров'я у процесі ФВ. Висвітлено питання адаптивного ФВ і фізичної підготовки у Збройних силах України. Увагу приділено новим технологіям видів рухової активності у ФВ. Розкрито особливості методики проведення народної гри у фізичній культурі. Подано інформацію про фітнес-програми та сучасні рекреаційно-оздоровчі технології у ФВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357554/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пангелова Н. 
Вплив програми занять роликовими ковзанами на фізичну підготовленість школярів 10 - 11 років / Н. Пангелова, Т. Круцевич, С. Власова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 2. - С. 41-48. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Однією з першочергових проблем сучасної світової спільноти є формування гармонійної особистості, яка володіє високим рівнем розвитку духовних, інтелектуальних, фізичних здібностей, а також фізичного здоров'я. Важливе значення для покращення соматичного здоров'я дитини мають зміст й організація її рухової активності в навчальний і позанавчальний час. Відбувається ефективне впровадження в практику фізичного виховання дітей та підлітків інноваційних оздоровчих технологій і нових видів рухової активності. Останнім часом катання на роликових ковзанах як вид рухової активності отримало розповсюдження в нашій країні. Першим дослідженням в Україні, яке стосується обгрунтування й розробки організаційно-методичних засад використання засобів катання на роликових ковзанах у фізкультурно-оздоровчих заняттях з учнями 5 - 6 класів, є дисертація С. В. Власової (2019). Однак відомо, що застосування інноваційних технологій у практиці шкільного фізичного виховання відбувається досить обмежено. Ураховуючи популярність і доступність цього виду рухової активності, вважно доцільним апробацію запропонованих підходів у позаурочних фізкультурно-оздоровчих заняттях з учнями 5-х класів основної школи. Мета роботи - упровадити та експериментально перевірити ефективність програми фізкультурно-оздоровчих занять із пріоритетним використанням засобів катання на роликових ковзанах з учнями 5-х класів закладів середньої освіти. Методи дослідження - аналіз даних науково-методичної літератури: педагогічні методи (спостереження, експерименти, тестування); методи математичної статистики. Упровадження програми позаурочних фізкультурно-оздоровчих занять "Роликові ковзани: інноваційний вектор фізичного виховання" дає підставу стверджувати про її ефективність, оскільки проведений розрахунок t-критерію Стьюдента засвідчує значну перевагу хлопців і дівчат експериментальних груп над своїми однолітками в показниках фізичної підготовленості, особливо даних швидкісно-силових здібностей, витривалості, сили м'язів рук, гнучкості й координаційних здібностей. Висновки: отримані результати свідчать про позитивний вплив інноваційної програми "Роликові ковзани: інноваційний метод у фізичному вихованні" на фізичну підготовленість учнів 10 - 11 років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.292.152.1

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського